بهترین برندهای کوله خارجی کدامند

فهرست مطالب

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که خرید کردن از بهترین برندهای مطرح دنیا اهمیت چندانی ندارد و از دست دادن سرمایه است، اما در واقعیت یکی از موارد مهم در خرید هر محصولی، برند آن است. که این موضوع در خرید کوله پشتی هم نیز صدق می‌کند، زیرا برندهای مطرح امتحان خود را پس داده‌اند، و به نکات ضروری مانند: راحتی آن بر روی شانه‌ها، ساخت مناسب با ارگونومی بدن، جنس محکم و با کیفیت و دوام بالا، دوخت و دوز قوی و تمیز، جا دار بودن، قابل تنظیم بودن مناسب هر شخص، تنوع بالا در طرح و رنگ و توجه به هر سلیقه، ایمن بودن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، محافظت از وسایل شما به خصوص وسایل گران قیمت مانند (لپ تاپ، دوربین، آیپد و. .) و تحمل بالا در برابر ضربه، طول عمر بالا و… توجه بالایی کرده‌اند. پس خرید از بهترین برندهای جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و نه تنها از دست دادن سرمایه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است. در این مقاله با بهترین برندهای کوله پشتی خارجی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شویم. نکاتی که در خرید کوله پشتی بزرگسال یا کودک، به هر هدفی، باید به آن توجه کرد.

برندهای کوله پشتی

ویژگی‌های حائز اهمیت برای کوله پشتی

کوله پشتی بزرگسال و بهترین برندهای کوله پشتی باید از چه ویژگی‌هایی برخوردار باشند؟

طراحی ارگونومی و راحتی

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب کوله پشتی راحتی و ارگونومی است، که بهترین برندهای کوله پشتی خارجی به آن توجه بسیاری می‌کنند و همیشه نیازهای ارگونومیک بدن انسان‌ها را در نظر می‌گیرند. این مدل کوله پشتی‌ها دارای تسمه‌های شانه دار، کمربندهای قابل تنظیم برای سینه و کمر، و پنل‌های پشتی ارگونومیک هستند. این قابلیت‌ها به توزیع یکنواخت وزن کمک می‌کنند و فشار بر روی کمر و شانه‌ها را کاهش می‌دهند، که به راحتی شما در استفاده از کوله پشتی در مکان‌های مختلف و زمان‌های طولانی کمک می‌کند، و از آسیب دیدگی شما جلوگیری می‌کند. این امر برای حمل بارهای سنگین بسیار کاربردی است.

کیفیت و دوام کوله پشتی

مورد بعدی طول عمر و دوام کوله پشتی است، کوله پشتی‌های استاندارد از کیفیت بالایی برخوردار هستند، در ساخت آن‌ها از مواد بادوامی استفاده می‌شود، که تحمل بالایی دارند، شما می‌توانید زمان‌های طولانی با آن سفر و فعالیت کنید و شاهد هیچ گونه آسیب دیدگی مانند: پارگی و سایش، خراب شدن زیپ‌ها و… نشوید. با خرید بهترین کوله پشتی‌های خارجی و قابل اعتماد، می‌توانید از دردسرهای تخریب و تعویض و همچنین خریدهای مکرر جلوگیری کنید.

محافظت از لوازم

مورد دیگری که بعد از سلامتی فیزیکی بدن شما حائز اهمیت است، سلامت فیزیکی وسایل شخصی و گران قیمت شما است. بهترین برندهای کوله پشتی خارجی در ساخت کوله پشتی‌های خود از درزهای محکم و سفت، زیپ‌های محکم، محفظه‌های بالشتکی و ضد ضربه استفاده می‌کنند، که محافظت بیشتری از لوازم شما در برابر ضربه و شرایط نامساعد آب و هوایی می‌کند و تضمینی برای سالم ماندن لوازم شخصی شما در طول سفرهای سخت و فعالیت‌های روزانه است.

ویژگی های مهم کوله پشتی

جادار بودن

یکی از موارد مهم که بهترین برندهای کوله پشتی خارجی، تیزهوشانه آن را ساخته و سازماندهی کرده است، تطبیق‌پذیری و کارکرد بالا آن است، جا دار بودن کوله‌پشتی و محفظه و جیب‌های فراوان و مناسب برای اشیاهای کوچک و بزرگ، مانند: لپ تاپ، دوربین، تبلت، کتاب، بطری آب و… است. که نقاط متفکرانه‌ای را طراحی کرده و دارای سایر امکانات می‌باشد.

طراحی و زیبایی ظاهری

مورد دیگری که هم برای کوله پشتی بزرگسال و هم برای کوله پشتی کودکان مهم است، ظاهر آن است. بهترین برندهای دنیا همیشه به طرح و رنگ‌های متنوع اهمیت می‌دهند، که طیف وسیعی از علایق و سلایق انسان‌ها را پوشش دهند، بهترین برندهای کوله پشتی خارجی، در ساخت کوله‌های خود از ساده‌ترین و مینیمال‌ها گرفته تا فانتزی‌ترین سبک‌ها و طرح‌ها را نیز ارائه می‌دهند. تا افراد با سلایق متفاوت بتوانند کوله‌ی مورد نظر خود را پیدا کنند. در نتیجه، انتخاب و خرید از بهترین برندهای کوله پشتی، برای راحتی و سلامتی، حفاظت و ایمنی، دوام و طول عمر و سبک و عملکرد آن در طولانی مدت ضروری است.

با انتخاب از بهترین برندهای کوله پشتی خارجی، که دارای این ویژگی‌ها هستند، یک تجربه خوب از خرید و استفاده کوله پشتی بزرگسال و کودک در فعالیت‌های روزانه، اماکن آموزشی، و سفرهای سخت و ماجراجویانه خواهید داشت. و همچنین از سرمایه‌گذاری با ارزش خود در طولانی مدت لذت خواهید برد. حالا وقتشه بریم سراغ بهترین برندهای کوله پشتی خارجی، که به دلیل کیفیت، عملکرد، و دوام و سبک و طراحی‌های متفاوت خود شناخته شده‌اند، را معرفی کنیم. اگر چه سلایق افراد متفاوت است، اما ما در این مقاله به برخی از بهترین برندهای کوله پشتی خارجی برای خرید بهتر شما اشاره کرده‌ایم.

معرفی ۱۰ مورد از بهترین برندهای کوله پشتی خارجی

ما همیشه تاکید بر این داریم که از بهترین برندهای کوله پشتی خارجی، کوله پشتی بزرگسال تهیه کنید. تا هم از کیفیت و کارایی آن مطمن باشید و هم سرمایه‌گذاری بلند مدت کنید، چرا که خرید از بهترین برندهای کوله پشتی خارجی، نسبت به کوله پشتی‌های دیگر، دوام و طول عمر بالاتری دارند، و دیرتر خراب شده و کارایی خود را از دست می‌دهند. همین امر باعث می‌شود از خرید مکرر کوله پشتی خود جلوگیری کنید، در نتیجه در هزینه‌های کوله پشتی شما نیز صرفه جویی خواهد شد.
در ادامه با بهترین برندهای کوله پشتی خارجی و ویژگی‌هایشان، برای خرید امن‌تر و با صرفه‌تر آشنا می‌شویم:

کوله پشتی اسپری Osprey

کوله پشتی اسپری Osprey به دلیل کیفیت و دوام بالا، راحتی، طراحی‌های خاص و توجه به جزئیات، بسیار شناخته شده است. کوله پشتی‌های اسپری اغلب دارای سیستم ارگونومیک قوی، محفظه‌های منظم و سیستم تعلیق قابل تنظیم می‌باشد. کوله پشتی اسپری به طور کلی یکی از بهترین برندهای کوله پشتی می‌باشد، به خصوص برای کوهنوردی، این کوله پشتی مناسب فعالیت‌های مختلف از جمله: مسافرت، کوهنوردی، پیاده روی، و فعالیت‌های روزانه می‌باشد. از نقاط قوت کوله پشتی اسپری می‌توان به: راحتی و تناسب با بدن، دوام بسیار بالای آن، امکانات پیشرفته آن، طراحی‌های متنوع و خاص، جنس خیلی خوب، قابل استفاده در سخت‌ترین سفرها، اشاره کرد. ولی وزن بسیار سنگین این کوله پشتی، و قیمت بالای آن، و محدودیت در تنوع رنگ‌ها را می‌توان از ضعف‌های کوله پشتی اسپری Osprey دانست.

کوله پشتی اسپری Osprey

کوله پشتی نورث فیس The North Face

نورث فیس یکی از بهترین برندهای کوله پشتی، به ویژه برای فضای باز است. با طراحی فوق العاده‌ای که دارد، با بدن انسان خیلی خوب تنظیم می‌شود، و باعث می‌شود روی مهره‌های کمر فشاری وارد نشود، و همچنین فضای ذخیره‌سازی بالایی دارد، و در برابر آب بسیار مقاوم است. برند نورث فیس The North Face کوله‌هایی تولید می‌کنند که از نظر دوام وعملکرد عالی هستند، و برای استفاده در کوه و شرایط سخت طراحی شده‌اند. از این رو طرفداران و علاقه‌مندان این برند کوله پشتی اغلب کوهنوردان و ورزشکاران هستند. از نقاط قوت این کوله پشتی می‌توان به: ماندگاری طولانی مدت، کارکرد بالا، همه کاره بودن آن، قابلیت استفاده در شرایط سخت، مناسب برای سلیقه‌های مختلف، راحتی وعدم آسیب به فیزیک بدن، حاوی پشتی‌های تهویه هوا، محفظه‌های جادار و زیاد، مقاومت در برابر آب، اشاره کرد. و نقاظ ضعف این نوع کوله پشتی‌ها، وزن سنگین و محدودیت در طرح و رنگ، و همچنین قیمت بالای آن است.

کوله پشتی نورث فیس The North Face

کوله پشتی کاترپیلار CaterPillar

یکی از بهترین و پرکاربردترین کوله پشتی در دنیا کاترپیلار CaterPillar یا به اختصار CAT است. که در لیست بهترین برندهای کوله پشتی خارجی قرار دارد. در ساخت کوله پشتی‌های CAT از برزنت و پلی استر استفاده می‎‌کنند. و همچنین در دوخت از زیپ‌های محکم استفاده می‌کنند. زیپ‌های محکم و جنس محکم این کوله پشتی باعث می‌شود در برابر پارگی، ساییدگی، آب، و حمل و نقل خشن، بسیار مقاوم باشند. یکی دیگر از مزایای این برند کوله پشتی، داشتن محفظه‌های فراوان آن است، که برای وسایل کوچک و بزرگ مانند: کتاب‌ها، لباس، لپ تاپ، و… مناسب است.

این نوع کوله پشتی دارای جیب‌های متعدد است، که علاوه بر جا دار بودن، به مرتب‌سازی وسایل شما هم نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود هر وسیله‌ای به راحتی قابل دسترس باشد. نقاط قوتی که این برند کوله پشتی را از سایر برندهای کوله پشتی متمایز می‌کند، تنوع طرح و سبک، ضد آب بودن آن، راحتی بندها و پنل‌های پشتی، تناسب با بدن، مقاومت شدید در برابر آسیب دیدن در حمل و نقل‌های خشن، مقاومت در برابر محیط‌های سخت، دوام بالا، جنس بسیار محکم و دوخت قوی، فضای ذخیره‌سازی مختلف و بالا، است. نقاط ضعف آن وزن سنگین به دلیل جنس محکم و دسترسی محدود آن است.

کوله پشتی کاترپیلار CaterPillar

کوله پشتی پاتاگونیا

این برند از کوله پشتی می‌توان گفت دوستدار طبیعت و محیط زیست هستند، زیرا در ساخت کوله پشتی‌های خود از مواد سازگار با محیط زیست مانند: پارچه‌های بازیافتی و مقاوم در برابر آب استفاده می‌کنند. کوله پشتی‌های پاتاگونیا اغلب دوام باالایی دارند، و دارای پارچه‌های بازیافتی و پوشش‌های مقاوم در برابر آب، و سیستم‌های متفکرانه هستند. از نقاط قوت کوله پشتی‌های پاتاگونیا، جنس سازگار با محیط زیست، استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب در ساخت و تولید، ماندگاری بالا و طولانی مدت، حاوی انواع کوله پشتی برای مصارف مختلف، سازماندهی بالا و متفکرانه، راحتی و تناسب با بدن، می‌باشد. نقاظ ضعف آن، قیمت بالا، در دسترس نبودن و محدودیت در طرح می‌باشد.

کوله پشتی پاتاگونیا

کوله پشتی دیوتر Deuter

یکی دیگر از بهترین برندهای کوله پشتی خارجی، دیوتر Deuter است. دیوتر یک برند آلمانی است، که کوله پشتی‌هایی با کیفیت و امکانات پیشرفته تولید می‌کند. به ویژه برای پیاده روی و کوهنوردی، کوله‌های آن بسیار مشهور است. کوله پشتی‌های دیوتر راحتی و دوام بالا، و قابلیت حمل بار بسیار خوبی دارند. همچنین در طراحی این محصولات از ویژگی‌های خاصی مانند: سیستم تهویه هوا، قابلیت تنظیم کمربندها، محفظه‌ها و جیب‌های متعدد کوچک و بزرگ، استفاده شده است. کوله پشتی دیوتر بهترین برند کوله پشتی کوهنوردی است. نقاط قوت آن جنس و دوخت محکم، کیفیت و دوام بالا، ضد آب بودن آن، حاوی امکانات پیشرفته و ویژگی‌های اضافی، تنوع در طرح، رنگ، و مدل، مقاومت در برابر پارگی و ساییدگی، دارای تسمه‌های شانه و کمربندهای قابل تنظیم و قابل تنفس، است. نقاظ ضعف دیوتر هم مانند دیگر برندها قیمت بالا و البته وزن سنگین آن است.

کوله پشتی دیوتر Deuter

کوله پشتی هرشل Herschel

شرکت هرشل کوله پشتی‌های خود را با توجه به مدرنیته و مد و زندگی شهری تولید می‌کند، که بسیار مورد پسند جوان‌ها خواهد بود. این برند طیف‌های وسیعی از کوله پشتی را ارائه می‌دهد، که در آن مد را با عملکرد ترکیب می‌کند. کوله پشتی‌های هرشل Herschelدارای طرح‌های تمیز و ساده، زیبایی و عملکرد، و فضای ذخیره‌سازی مناسب هستند، که برای فعالیت‌های روزانه، گردش‌های معمولی، مدرسه و دانشگاه، مورد مناسبی برای استفاده است. از مزایای کوله پشتی‌های هرشل، دارای طرح و سبک‌های مطابق با مد روز، تنوع بالا در طرح و رنگ، و الگوهای کوله پشتی، حاوی جیب و محفظه‌های زیاد و اختصاصی برای لپ تاپ، استفاده از مواد با کیفیت و محکم، طول عمر زیاد، راحتی زیاد و بدون آسیب رساندن به بدن، و مقرون به صرفه بودن آن است. از ضعف‌های آن عملکرد ضعیف و محدود در فضای باز، و حاوی بالشتک‌های کوچک، در مقایسه با سایر انواع کوله پشتی‌های کوهنوردی است.

کوله پشتی هرشل Herschel

کوله پشتی گریگوری Gregory

یکی دیگر از بهترین برندهای کوله پشتی به ویژه برای کوهنوردی گریگوری Gregory است. زیرا این کوله پشتی‌ها با توجه زیاد بر راحتی و تناسب با فیزیک بدن، سیستم تعلیق پیشرفته، قابلیت تنظیم بندها، و لایه‌های استراتژیک، برای اطمینان سلامت وحمل و نقل بهینه بار است. کوله پشتی‌های گریگوری به دلیل دوام بالای خود، مناسب برای سفرهای کمپینگ، کوهنوردی‌ها، و حتی صخره نوردی‌های سخت است. که باعث محبوبیت این برند در بین کوهنوردان و صخره‌نوردان شده است. نقاط قوت این برند، توجه زیاد به جزئیات، قابلیت تنظیم پشتی کوله، بندها و کمربندها، امکانات ویژه و پیشرفته مانند سیستم پیشرفته برای توزیع بار، محافظ خوب برای آبرسانی، کیفیت ساختاری بالا، سازماندهی و دسترسی خوب، و راحتی بالا با تناسب بدن است. از نقاط ضعف آن، محدودیت در طرح و رنگ‌ها و گران قیمت بودن آن است.

کوله پشتی گریگوری Gregory

کوله پشتی تیول Thule

تیول Thule یکی از برندهای مطرح کوله پشتی است. که تخصص آن در تولیدکوله‌های ورزشی و دوچرخه سواری است. برند تیول بیشتر بر روی عملکرد تمرکز دارد، از این رو برای فعالیت‌های شدید و پرتحرک بسیار کاربردی است. و محافظ خوب و قابل اعتمادی برای وسایل شخصی است. کوله پشتی‌های تیول دارای محفظه‌های مخصوص چرخ دنده، و بخش مخصوص لپ تاپ هستند. نقاط قوت این برند کوله پشتی، طراحی شیک و مدرن، استفاده از مواد با دوام، راحتی بالا و متناسب با ارگونومی بدن، دارای فضای اختصاصی لپ تاپ و وسایل الکترونیکی، تطبیق‌پذیری بالا و همه کاره بودن، ماندگاری طولانی، سازماندهی و دسترسی خوب است. از نقاط ضعف آن می‌توان به مقاومت پایین این نوع کوله در برابر هوای بارانی و قیمت بالای آن، اشاره کرد.

کوله پشتی تیول Thule

کوله پشتی کلمبیا Columbia

کلمبیا یک برند معروف و محبوب است، که محصولات مخصوص فضای باز و کوله پشتی تولید می‌کند. کوله پشتی‌های کلمبیا دارای ساختار محکم، تطبیق پذیری، کاربرد بالا و قیمت مناسب هستند. کلمبیا طیف گسترده‌ای از انواع کوله پشتی‌ها را تولید می‌کند، از کوله‌های روزمره گرفته تا پیاده روی و سفرهای کمپینگ، و از ویژگی‌هایی مانند: تسمه‌های پددار، سازگاری با هیدراتاسیون، و فضای ذخیره‌سازی فراوان، برخوردار هستند. نقاط قوت برند کلمبیا، مقاوم در برابر شرایط سخت و ناهموار، ساییدگی و پارگی، قابل تنظیم بودن پنل‌های پشتی و بندها برای توزیع یکنواخت وزن، قیمت مناسب در مقایسه با سایر کوله پشتی‌ها، کاربرد مناسب برای کمپینگ، پیاده روی، و سفرهای یک روزه، سازماندهی و فضای ذخیره‌سازی بالا، مقاوم در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی و باران، و مناسب برای فعالیت‌های سنگین کوهنوردی است. نقاط ضعف آن، سنگینی وزن و محدودیت در سبک، و طرح و رنگ است.

کوله پشتی کلمبیا Columbia

کوله پشتی کلتی Kelty

یکی دیگر از بهترین برندهای کوله پشتی خارجی، کوله پشتی کلتی Kelty است. برند کلتی از سال ۱۹۵۲ کوله پشتی‌هایی قابل اعتماد برای استفاده در فضای باز تولید می‌کند. کوله پشتی‌های کلتی با تمرکز بر عملکرد و دوام، طراحی شده‌اند. که برای پیاده روی، سفرهای یک روزه و چند روزه مناسب هستند. از ویژگی‌های کوله‌های کلتی می‌توان به: ظرفیت کافی، سیستم تعلیق قابل تنظیم، و طراحی‌های کاربر پسند، اشاره کرد. برند کلتی کوله پشتی‌هایی مطابق با نیازهای مختلف، و ترجیحات متفاوت افراد ارائه می‌کند. نقاط قوت این برند، همه کاره بودن و مناسب برای سفرهای یک تا چند روزه، قابلیت تنظیم پشتی کوله، کمربندها و بندهای شانه‌ای برای راحتی، قابلیت توزیع بار به طور یکسان، دوخت و دوز تمیز، طراحی شده با مواد مرغوب، و مقرون به صرفه بودن آن است. و نقاظ ضعف آن، محدودیت در رنگ و مدل، وزن سنگین، و محدودیت در ویژگی‌های تخصصی است.

کوله پشتی کلتی Kelty

ارزش سرمایه‌گذاری با خرید از بهترین برندها

درست است خرید از بهترین برندهای خارجی کمی گران است، اما خرید از آن می‌تواند نیاز شما را تا سال‌های سال برآورده کند، و از خرید مجدد شما جلوگیری کند. زیرا که کوله پشتی‌های این برندها بسیار مقاوم و با دوام هستند و به این زودی‌ها دچار ساییدگی و پارگی، خراب شدن زیپ و… نمی‌شوند. و شما با خرید از برندهای مطرح می‌توانید سرمایه‌گذاری بلند مدت کنید. اما این نکته را فراموش نکنید که، افرادی هستند، با برندهای تقلبی این محصولات را تولید و به فروش می‌رسانند، پس حتما این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر نظیر فروشگاه آنلاین انار خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *